nedelja, 17. avgust 2014

Gospa z vreckami



Dez je lil kakor iz skafa, imela je obleceno le pelerino. Ko se je prestopala z ene na drugo nogo je bilo v gumijastih skornjih slisati kako ji cmoka od nabrane dezevnice. Svoje kolo je prislonila ob arkado pred stolno cerkvijo in se skozi stranski vhod odpravila v cerkev. Kakor vedno se je pri kropilniku pokrizala in potem na kratko zazrla k oltarju. Oprtana z vreckam, ki so bile po vrhu sumece in so motile jutranjo zbranost ter preizkusale potrpezljivost molilcev se je samozavestno odpravila k svoji odjemalki zelenjave. Oddala ji je dnevno mero in izmenjale sta si kako besedo, gotovo je bilo narocilo za jutrisnji dan. Sledil je obhod vseh stranskih oltarjev in gospa z vreckami se je skozi glavni izhod podala naprej po stojnicah mestne trznice. 
 
Foto: splet
Vsako jutro isti prizor, nic novega. Leta in leta. Gospa z vreckami pride, pomoli, odda zelenjavo in se odpravi naprej. Kako zvesta je v svojem pocetju. Poznamo jo vsi, na videz. Kaj pa sicer? Kaj isce, cesa prosi, kaj si zeli? Zakaj je tako drugacna in za vecino na nek nacin celo moteca? Priznam, da sem se jo tudi sama ognila ali mi je bilo svetovano, da ne sprejmem iz njenih rok kako vsebino iz tiste sumece vrecke. 

»Gospod, pomagaj mi!«, foto: splet
In prav njena podoba mi je prisla pred oci, ko sem premisljevala o kanaanski zeni, ki se je upala priblizati Jezusu in ga prosila naj ji pomaga v svojih tegobah. In Jezus? Nic. Gre mimo. Kaj nic, celo zavrne jo, izgleda, kakor, da ga ne gane, celo oznaci jo za... nic manj kakor psa. Toda zena vztraja, prizna svoje poreklo in Jezusu odpre oci. Vsi smo poklicani za isto mizo, vsi smo delezni istega obeda. In Jezus jo hvali, jo nagradi, jo uslisi. Zena sama si je izprosila to, kar je prosila. Uslisana je bila v tem, kar je prosila. In moje prosnje, potrebe s katerimi se priblizam Jezusu. Kaksne so, kaj prosim? Ali sploh kaj prosim? Verujem, da on lahko stopi v periferijo mojega zivljenja in ga postavi v samo sredisce, ga pozdravi, razsvetli, naredi rodovitnega. Verujem? Ce da, potem se bo zgodilo, kakor verujes.

Vera je vez med zemljo in nebesi, foto: splet

Ni komentarjev:

Objavite komentar