petek, 12. december 2014

Magnificat

V imenu Gospoda Jezusa povelicujem


V Tvojem imenu se odpravljam v nov dan.

V Tvojem imenu diham in slavim, da sem.

V Tvojem imenu s psalmi in molitvami prosim za ves svet.

V Tvojem imenu obcudujem in se veselim vsega, kar mi je pripravil dan.

V Tvojem imenu se v skupnosti posvecujem in te prosim: daj mi duse, drugo vzemi.

V Tvojem imenu blagoslavljam otroke, mlade, moze in zene, ostarele, gresnike in svetnike.

V Tvojem imenu tolazim objokano oko in vlivam upanje vsem, ki so na tleh.

V Tvojem imenu jokam, ko je tezko, odpuscam, ko boli, se darujem, ko tisina govori.

V Tvojem imenu si umazem roke, ko ubog in umazan ob cesti zdi in po dostojanstvu hlepi.

V Tvojem imenu izrecem resnico za svet, kjer vse narobe se zdi in clovek vec nima moci.

V Tvojem imenu, zivim zapoved veselja in oznanjam  naj se dela dobro, dokler smo na svetu.

V Tvojem imenu vse Mariji zaupam, ki kraljica je cloveskih src in vseh rodov pomocnica.

V Tvojem imenu zaprem oci in se s teboj v vecni ljubezni v eno zdruzim do konca dni.


Spisano na praznik Nase Gospe iz Guadalupeja - zavetnice Latinske Amerike
San Paulo ~ 12. 12. 2014



Em nome do Senhor Jesus magnificando


Em teu nome início um novo dia.

Em teu nome respiro e louvo pelo que eu sou.

Em teu nome, com salmos e orações peço por todo o mundo.

Em teu nome admiro e me alegro por tudo o que este dia me oferecerá.

Em teu nome me santifico na comunidade e te peço: da mihi animas, coetera tolle.

Em teu nome abençoo crianças, jovens, homens e mulheres, os idosos, os pecadores e os santos.

Em teu nome conforto os olhos que choram e trago esperança a todos os que estão no chão.

Em teu nome choro quando é difícil, perdoo quando dói, me sacrifico, quando o silêncio fala.

Em teu nome sujo as mãos quando encontro um pobre na rua que deseja somente a dignidade.

Em teu nome anuncio a verdade a um mundo onde tudo parece errado, e o homem não tem mais poder.

Em teu nome vivo o mandamento da alegria e me proponho a trabalhar bem, enquanto estou no mundo.

Em teu nome eu confio tudo a Maria, que é a rainha dos corações e auxiliadora de todas as gerações.

Em teu nome fecho meus olhos e permaneço contigo, no amor eterno unida até o fim.


Escrevei na festa do Nossa Senhora de Guadalupe ~ padroeira da America Latina.
São Paulo ~ 12. 12. 2014



Ni komentarjev:

Objavite komentar