četrtek, 5. december 2013

Ustvarjen da ljubim!



5 DAN ADVENTA - (spodbuda povzeta po "Per un Natale ... di tenerezza")

O Bog, ozri se name in me poslušaj.
Gospod, pridi in mi pomagaj.
Slava Očetu in Sinu in Svetemu Duhu. Kakor je bilo v začetku, tako zdaj in vselej in vekomaj. Amen.


Foto: splet
Razmisljanje papeza Franciska: Ustvarjen da ljubim!

Kaj je zapoved Bozjega ljudstva? Je zapoved ljubezni, ljubezni do Boga in ljubezni do bliznjega po novi zapovedi, ki nam jo je zapustil Jezus (cfr. Jn 13,34). Ljubezen, ki ni custveno sterilna ali nekaj nejasnega, ampak ki prizna Boga za edinega gospodarja nad zivljenjem. Istocasno pa sprejme bliznjega kot resnicnega brata, sestro in premaga tekmovalnost, nerazumevanje, egoizme. Oboje gre skupaj.
Kako lepo se je imeti rad, kot pravi bratje in sestre. Kako je to lepo! Storimo danes nekaj posebnega! Najbrz imamo vsi koga, ki nam je simpaticen ali pa antipaticen. Mogoce so mnogi med nami jezni na koga; izpovejmo to jezo Gospodu. Gospod, jezen sem na tega, jezen sem na to, prosim te zanj, prosim te zanjo! Moliti za tiste na katere smo jezni je ze dober korak k sprejemu zapovedi ljubezni. Bomo storili to? Storimo to danes!
(Splosna avdijenca, 12. junij 2013)
Magnifikat – Moja dusa povelicuje Gospoda
Oce nas
Gospod nas + blagoslovi, nas varuj vsega hudega in pripelji v vecno zivljenje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar