nedelja, 1. december 2013

Kaj sem ti dolzan?



1. DAN ADVENTA - (spodbuda povzeta po "Per un Natale ... di tenerezza")

O Bog, ozri se name in me poslušaj.
Gospod, pridi in mi pomagaj.
Slava Očetu in Sinu in Svetemu Duhu. Kakor je bilo v začetku, tako zdaj in vselej in vekomaj. Amen.


Foto: social-news.net
Razmisljanje papeza Franciska: Kaj sem ti dolzan?
Vsi imamo dolg drug do drugega: ljubiti! Ljubezen ni sport, tudi ni le krepost, ki jo eni imajo in drugi pac ne. Ni le nacin postopanja, ampak je dolg.  Dolg samega obstoja cloveskega bivanja. Tisti, ki ne ljubi, ne spostuje sebe kot dolzno osebo. Kdor svojega srca nima odprtega za bliznjega katerekoli rase, narodnosti, ne izpolni svoje naloge, svoje dajatve. Njegovo zivljenje se konca kot neplacana zadolznica, zato je zelo zalostno koncati zivljenje brez tega, da bi spostovali osnovni dolg, ki ga imamo kot osebe.
Ljubezen je nekaj konkretnega. Koncepte ne moremo ljubiti, samih besed tudi ne moremo ljubiti, ljubi se lahko le osebe. Ljubezen nam zadaja konkreten trud v prid dolocene osebe, v prid drugega. Trud, da se priblizam drugemu, da mu odprem svoje srce.
(homilija, 7. september 2008)
Magnifikat – Moja dusa povelicuje Gospoda
Oce nas
Gospod nas + blagoslovi, nas varuj vsega hudega in pripelji v vecno zivljenje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar