nedelja, 9. november 2014

S hvaleznostjo



Te dni me je ponovno doletelo povabilo na FB profilu, naj sodelujem v naslednjih sedmih dneh dnevno s tremi zahvalami. Vsak dan izpisi tri in k temu povabi se tri nove osebe. Preprosto reci hvala. Za toliko nestetih oseb, stvari, dogodkov, izkusenj, za rast v notranji svobodi, za lepoto obcestva, za cudeze in znamenja ljubece Bozje navzocnosti, za prejeto in darovano ljubezen, za nenehno spreminjanje in novost zivljenja. Hvala. Zadnja dva meseca sem malcek opustila bloganje. Kaj vse se je zgodilo v kronogramu osebnega casa in v okolici, kjer zivim…  

Cudenje nad lepim vzbuja hvaleznost. Foto:M. Malezic

Prestopila sem stiri desetletja zivljenja in se toliko bolj zavestno zahvalila za podarjene dneve in leta. Za cudovite osebe, ki so vtkane v mojo zivljenjsko nit. Oglasili so se mi mladi s katerimi sem zadnja poletja prezivljala na otoku Kaprije in me presenetili s pesmijo:

Bodi prav lepo pozdravljena nasa sestra Metka!

Radi bi ti zazeleli srecno pot,
saj odhajas tja, skoraj na drugi konec sveta.

Amerika je daljna dezela,
zato v spodnjem besedilu
za srecno pot sledi kancek nasega posvetila.

Z lepimi mislimi te spremljamo
na pot vsi fantasticni Kaprijani.

In zelimo ti dni polne blagoslova in milosti.
Ljudi, ki ti bodo prinesli novih spoznanj in radosti.
In pa vztrajnosti, zaupanja, moci in trdne volje, ki ne uplahni.

Jezus in Marija naj te spremljata
na vsakem koraku, vse dni
ob tvojem neutrudnem misijonskem delu.

Ali nikdar ne pozabi: tudi mi v Sloveniji
mislimo in molimo zate in obcudujemo
tvojega zarecega duha, ki vodi te med brazilske ljudi,
kjer bos storila toliko dobrega.

Radi te imamo!

Fantasticna mladina. Foto: autoscat

Predvsem se v nasi hisi zakljucuje Vrhovni zbor redovne druzbe. Izvoljeno je novo vodstvo za prihodnje sestletje, med njimi je tudi moja slovenska sosestra Mira Pece. Intenzivna, bogata in lepa so srecanja s sestrami celega sveta, tukaj v tej hisi je zbran celi svet in ko smo vse natrpane v veliki kapeli je tako kakor da nas Gospod res nosi v narocju. Da bi znale v sodobnem casu in svetu odhajati in ostajati na periferijah mladih, vse od geografskih pa tja do digitalnih. Zato nam je papez Francisek na sobotni audienci priporocil: “Da bi vse to zmogle, je treba v središče lastnega življenja vedno postaviti Kristusa. Treba se je pustiti oblikovati z Božjo besedo, ki razsvetljuje, usmerja in podpira. Treba je uriti misijonarskega duha z vztrajno molitvijo, z adoracijo in znati “izgubljati cas” pred tabernakljem.


Prva z leve je s. Mira Pece, foto: Osservatore Romano
Hvala za ves “izgubljeni cas” s Teboj Gospod. Hvala za tvoja presenecenja, hvala za sluzenje v zakristiji, za toliko novosti, ki sem se jih naucila, za prijateljstvo, za lepoto odpuscanja in za trpkost ponizanja, ki ociscuje in uci poniznosti. Hvala za tvojo ocetovsko in materinsko roko, ki polaga name blagoslov. Hvala za dar misijonskega poklica v vrstah sester HMP in hvala za zgled tvoje matere, ki mi kakor nekoc ucencem v Kani danes govori: stori to, kar ti On naroci. 

In bodi hvalezna! Za vse! 

Ni komentarjev:

Objavite komentar