nedelja, 23. november 2014

Kiss & go

Na rimskem letališču Fiumicino je pred terminali, kjer vstopajo potniki posebno območje za voznike, kjer lahko odložijo potnike in njihovo prtljago. Je brezplačni parkirni prostor, kjer si lahko prav tako brezplačno vzameš voziček za prtljago. Toda čas, ko sme posamezno vozilo biti na tem priviligiranem mestu je omejen na 15 minut. Označen pa je s prijaznim napisom: kiss & go, poljubi & pojdi! Če je ta poljub - beri slovo predolgo sledi kazen v obliki plačilnega naloga po pošti. Vse namreč beležijo čuječe kamere.

Foto: splet

Moji zadnji dnevi so bili v podobnem stilu. Kiss & go. Poljub, nekaj osebnega, gesta, ki si jo deliš le s posebnimi osebami. Zadnji vikend sem preživela v Sloveniji, z družino in med verniki domače župnije. Bilo je časovno kratko, pa vendar duhovno, čustveno in intenzivno doživljanje. Dovolj, da sem se cutila neizmerno blagoslovljena in podprta z blizino in molitvijo najblizjih. Potrdilo se mi je, da bolj kakor časovni razpon šteje globina in iskrenost odnosa, ljubezen vložena v ta odnos. In ljubezen, ki je ukoreninjena v Bogu nikoli ne mine. Tudi razdalja jo ne more zmanjsati. 


Foto: MAK

Sledilo je slovo od rimske skupnosti, od sester, kjer sem se v zadnjem letu mnogo naucila, od katerih sem mnogo prejela in s katerimi sem z veseljem delila dnevne obveznosti, slavila Gospoda in gradila ziv don Boskov spomenik hvaleznosti Mariji. Ucila sem se sprejamanja, poniznosti in valoriziranja kulturne pestrosti in se umescala v mednarodni mozaik, ki ga ima nasa karizma v svetu. Svet je postal moj dom, vsak narod pa je v mojem srcu nasel prostor in zavezo prijateljstva.

V skupnosti zivimo za Boga in mlade, foto: MAK


Toliko dobrih zelja, nasvetov, zahval in opozoril mi je Gospod namenil, da bo zadostovalo do konca zivljenja, da jih udejanjim. V torek, 18. novembra so postale del moje osebne prtljage. Prekooceanski polet je trajal nekaj vec kot deset ur, zracna razdalja med Ljubljano in São Paulom pa se je priblizala 10.000 km. Arrivederci Roma, Zbogom Slovenija, Goodbye Eurpe! Iz zraka sem posiljala blagoslov nad Evropo, ko sem zapuscala Gibraltarsko ozino in se spominjala let prostovoljstva v Afriki, ko sem letela nad pescenim Dakarjem. Kiss & go!


Letalo je zaokrozilo nad Sao Paolom, foto: MAK

Ob meni je sedel prijazen mladenic Bernard. Brazilec s francoskim imenom. Rojen v Parizu, doma pa z Florianopolisa, kamor se je vracal po treh mesecih potovanja po Evropi. Iz spomina sem zacela vleci portugalske besede in mladeniceva prijaznost mi je pomagala, da se mi ni bilo tezko razgovoriti. Bernard, izredno razgledan in bister mi je spregovoril o svojih iskanjih in usmerjenostjo v dobro. Najin klepet me je nehote spomnil na srecanje med Don Boskom in Jernejem Garellijem v zakristiji cerkeve sv. Franciska v Torinu. Don Bosko je od tega srecanja dalje zacel udejanjati bozje povabilo in je ustanovil Oratorij, kjer je za svoje fant dal zivleje do zadnjega diha. Kot Kristus. Ko sem molila brevir je Bernard postrani skilil v besedilo in cutila sem, kako ga zanimajo zapisane besede. Ob slovesu sem mu izrocila spominek in mu zagotovila molitev. Letalo je pristalo. V srcu prijetna toplina, veselje. Blagoslovljena moja dezela Brazilija, v srcu te poljubljam, kakor je ob prihodu v dezelo storil sveti Janez Pavel II.! Tu je zdaj moj dom, to so moji ljudje, moje sosestre, mladi, tu je moja Cerkev, tu me caka moj Gospod in se me veseli Nasa Gospa Aparecida, kraljica brazilskega naroda. Zdaj vstopam v novo obmocje, v novo obdobje. Ne vec kiss & go, temvec, kiss & stay. Poljubi in ostani! 

Kiss & stay, foto: splet

Ni komentarjev:

Objavite komentar