nedelja, 27. julij 2014

Zakladnica



Kako sem zadnje case pozorna na zemljo, rastje, zelenje, cvetove in drugo zitje, ki klije iz zemlje. Ko proucujem prirocnike za cvetlicne aranzmaje se mi je odprl res nov svet. Svet lepote, ustvarjalnosti in umetnosti. Odkrivam kaj pomenijo barve, oblike, dolzina, visina, kako narediti, da je nekaj lepo, da pase v prostor in poudari tisto kar je v prostoru bistveno. Kako ohraniti cvet cimbolj naraven, svez in ga umestiti z drugimi v sozitje in harmonijo. 




Lepo pripravljen prostor odraza tudi clovekovo notranjost, sintonijo s tem kar ga obkroza. In ko clovek isce in odkriva ter spoznava svoje smernice zivljenja, isce tudi notranjo harmonijo sozvocje. Isce tisto kar je najglobje in najbolj dragoceno. Isce zaklad. In ko ga najde je najbolj srecna oseba na celem planetu. Nekaj dni nazaj mi je pisalo dekle, ki cuti, da je blizu zaklada. Skoraj pred tem, da pokuka v njegovo notranjost. 

Takole mi pise: “hvala za molitve. In za pisemce. Res, moliš za pravi namen. Kako rada bi bila priča - pričevalka v enem od stanov! Bog to ve, saj pogosto molim za to, da bi spoznala, kaj je Božja volja zame. Vse druge male prošnje mi pri priči usliši. Zadnjič sem mu rekla, da bi se mi sedaj prilegla pot domov s trolo, ki ima klimo. Bilo je pač vroče in imela sem ogromno prtljage. In ja, takoj je prišla trola s klimo. Res je dober. A s to prošnjo pa odlaša in odla
ša. Ali pa je problem v meni? Trenutno torej sprejemam to, kar sem in kar imam. Z zaupanjem gledam na prihodnost in se veselim tega, kar mi pripravlja. No, saj na drugih področjih mi gre čisto v redu, Bog mi daje obilo moči in vedrine in vseh drugih milosti. In sem za to zelo hvaležna”.

Za vedno. Foto: splet
Je pa res, da je zaklad toliko bolj dragocen, ce se do njega ne pride zlahka, kajti tako ne bi bil vec zaklad in ne bi imel svoje vrednosti. Kako srcno si zelim, da bi vsak clovek nasel to kar isce in potem ob najdenem tudi ostajal in ga vedno znova odkrival. Taka je nasa pot kristjana: iskati, najti in ostajati v Gospodu, ki je najvecji zaklad. In potem ga znova iskati, najti in ostajati v njegovi Ljubezni.

Ni komentarjev:

Objavite komentar