torek, 31. december 2013

Amen 2013!



Bog blagoslovi. Foto: MAK

Amen, tako bodi! Smo tik pred tem, da odbije polnoc in se zacne 2014. leto Gospodovo. Zunaj slisim kako pokajo petarde, tudi bliska se. Cas tece svoj tek. Konec se prevesa v nov zacetek. Hvala, za 365 dni po 24 ur. Ko gledam na preteklo leto iz pozicije zadnjega dne, mi mnogokatera stvar postane jasnejsa, smiselnejsa. Za veliko od teh, ali preprosto za vse lahko recem hvala.  Iskrena hvala! Hvala od srca! Vse je del zivljenja in vsaka stvar, dogodek, oseba, ki je vstopila v to leto je imela v njem pomembno vlogo. Veliko, veliko vas je bilo. Bog me je resnicno blagoslovil in obdaril. Cutim se ljubljena, blagoslovljena, obdarjena. Te Deum!

Ob prelomu tega leta cutim, da nekako fizicno izstopam iz nekaterih zivljenj. Vem, da so duhovne in prijateljske vezi mocne in mnoge bodo ostale, nekatere pa se bodo razrahljale ali celo pretrgale. Toda bistvo ostane. Bistvo pa je ljubezen in ta vedno ostane. Zato vecna zahvala v tem iztekajocem se letu za vse oblike ljubezni, ki me je hranila, spodbujala, opominjala, spremljala, oblikovala, da sem tudi sama lahko druge hranila, spodbujala, opominjala, spremljala, oblikovala, ... Na oltar polagam tudi prosnjo da Gospod zaceli, posveti in obnovi, kar je bilo prav zaradi mene v tem letu ranjenega, razvrednotenega in porusenega. Misericordias Domini!


Pred nami je nov list, nepopisano leto. Bel, svez, cist, nov. Gospod bo pisal nanj. Cetudi bodo crte krive, lahko po njih pise ravno. Sledili si bodo dogodki, srecanja, zaznamovale ga bodo osebe, preizkusnje, bolezni, neuspehi, izpolnjeni cilji, veselje, ... Bog ve! On je Gospod casa. Tako kot je bil Gospod preteklega leta. On je vedel, dopuscal, stopal korak za korakom, ob nas. Zato je tudi 2014. leto njegovo Gospodovo leto. Amen, tako bodi!
 


Naj Bog blagoslovi svet

Vsemogocni Bog, Oce vseh ljudi,
Socutni Bog, Mati vseh,
Blagoslovi vsakega cloveka, ki sem ga srecala,
Vsak obraz, ki sem ga videla,
Vsak glas, ki sem ga slisala,
Zlasti tiste najdrazje.
Blagoslovi vsako mesto, kraj, ulico, ki sem jo spoznala.
Blagoslovi vsak prizor, ki sem ga videla, vsak zvok, ki sem ga slisala,
Vsak predmet, ki sem se ga dotaknila.
Na nek skrivnosten nacin, je vse to krojilo moje zivljenje.
Vse kar sem, sem prejela.
Veliki Bog, blagoslovi svet.

(povzeto po J. M.)

Ni komentarjev:

Objavite komentar