torek, 10. december 2013

Bog se ne utrudi



10 DAN ADVENTA - (spodbuda povzeta po "Per un Natale ... di tenerezza")

O Bog, ozri se name in me poslušaj.
Gospod, pridi in mi pomagaj.
Slava Očetu in Sinu in Svetemu Duhu. Kakor je bilo v začetku, tako zdaj in vselej in vekomaj. Amen.


Foto: www.slo-foto.net
Razmisljanje papeza Franciska: Bog se ne utrudi

Ni se lahko zaupati Bozjemu usmiljenju, kajti le to je veliko kakor neskoncna razdalja. Ampak, moramo zaupati! »Oh, oce, ce bi vi poznali moje zivljenje, ne bi vec govorili z mano«. »Zakaj, kaj si storil?« »Oh, zamocil sem!« »Nic hudega! Pojdi k Jezusu: njemu je vsec, ce mu pripovedujes te stvari!« On pozabi, On ima to izredno zmoznost pozabljanja. Pozabi, te poljubi in ti samo rece: »Niti jaz te vec ne obsojam, pojdi in zdaj ne gresi vec« (Jn 8, 11). Samo ta nasvet ti da.
Ampak, po enem mesecu smo na istem... Vrnimo se k Gospodu. Gospod se nikoli ne utrudi odpuscati: nikoli! Mi smo tisti, ki se navelicamo prositi odpuscanja. Prosimo milost, da se nikoli ne bi navelicali prositi odpuscanja, kajti On se nikoli ne utrudi odpuscati. Prosimo za to milost.


(Homilija, 17. marec 2013)

Oce nas
Gospod nas + blagoslovi, nas varuj vsega hudega in pripelji v vecno zivljenje.


Ni komentarjev:

Objavite komentar