nedelja, 8. december 2013

Tota pulchra es Maria - Brezmadezna



Praznik v Cerkvi, Praznik v Lurdu, praznik v salezijanski druzini-dan steje za zacetek Oratorija, praznik vseh, ki imamo radi Marijo. Danes bo papez  z vencem pocastil Brezmadezno, ki je posavljena vrh stebra na Spanskem trgu sredi Rima. Tudi sama sem danes ze zgodaj ob 4.30 poromala v Svetisce Divino Amore, ki je rimsko Marijino svetisce, da jo pocastim se ji izrocim in prosim za dar cistosti v mislih, besedah, dejanjih, na telesu, med blizajocim se razlocevanjem,... Ljudje najprej pomislimo, da je bila Marija obvarovana izvirnega greha, Bog pa po nadangelu Gabrijelu rece, da je bila polna milosti.

Svetisce Divino Amore (foto: MAK)

Izraz Marijino brezmadežno spočetje včasih ljudje napačno razumejo in mislijo, da gre za to, da je bil Jezus v Mariji spočet brezmadežno - brez Marijinega stika z moškim. Pri Marijinem spočetju gre v resnici za trenutek, ko je bila Marija spočeta kot zarodek v telesu svoje matere.

Praznik Marije Brezmadezne mi obuja hvaleznost na zame osebno zelo pomemben dan. Dan ko se je zacelo moje duhovno zivljenje. Danes mineva natanko 40 let, ko so me starsi skupaj z bratom prinesli v naso takratno zupnijsko cerkev sv. Antona, na Brezovico pri Ljubljani. Nesli so me h krstnemu kamnu, kjer sem bila pristeta med stevilo odresenih, med tiste z belim oblacilom, ki klicejo:
 »Aleluja! Zakaj Gospod, naš
Bog, vladar vsega,
je začel kraljevati.
Veselimo se in radujmo
ter mu izkažimo čast,
zakaj prišla je Jagnjetova svatba
in njegova nevesta se je pripravila.
Dana ji je bila obleka
iz čiste in bleščeče tančice.« Raz 19,6-8

Fontana na trgu Svetega Petra (Foto: splet)

Dano mi je to dragoceno oblacilo, ki ga je Jezus drago placal, meni pa pripada zastonj. Danes molim za svoje starse, ki so mi ga nadeli medtem, ko jih je duhovnik vprasal, kaj zelijo od svete Cerkve. Sveti krst, so odgovorili, v mojem imenu. Skozi leta odrascanja, vzgoje, redovne formacije, vzponov in padcev danes molim za stevilne duhovne botre, ki so mi ali pa mi se pomagajo ziveti ta zakrament. Poleg starsev so to pokoncni kristjani v domacem kraju, prijatelji, ki so odlocno ziveli svojo vero, predani skavtski voditelji, zvesti duhovniki, tihe zenice, druzinske mame in ocetje, moje sosestre in predstojnice, moj brat in neskocno stevilo tistih brez imena, ki od jutra do vecera doprinasajo v zaklad svetosti …

Vse izrocam Marijinemu Brezmadeznemu srcu in skupaj z njo klicem: “Amen, pridi, Gospod Jezus!”

Posebna misel mi ob koncu uide na mlade, da bi zastavili svoje zivljenje za vredne stvari. Kakor ga je Marija pri svojih 14 letih, ko je sprejela prosnjo Boga prineseno po nadangelu Gabrijelu. Naj vam pricujoc posnetek pomaga, da se boste odlocili za cistost in ziveli vase romance brez obzalovanja, kakor je naslov odlicnemu predavanju. 




Ni komentarjev:

Objavite komentar