nedelja, 5. januar 2014

Novo



Novo je leto. Nova je knjiga, ki sem jo prejela v dar med prazniki. Nov je odnos, ki se je zacel spletati s prihodom s. Suzane v naso skupnost. Nova je tudi izkusnja animacije za 120 clansko skupnost. Beseda novo je zanimivo tudi v portugalscini enaka in nosi isti pomen. Pa naj ostanem pri prvi trditvi. Zaceli smo novo leto. Marija Dominika Mazzarello je dejala: »leto vec na zemlji, leto blizje nebesom«. Nevede, ali pa vede se blizamo nasemu cilju. Tudi cas tega leta ze tece in ob zacenjaju je dobro imeti smer, vizijo, zeljo, pot, zavedanje, da smo ponovno leto blizje nebesom.

Pot, foto:MAK

Kar nekaj besed mi je ostalo v teh dneh, ko smo se poslavljali od starega in pozdravljali novo leto. Ostaja mi beseda Pasquala Chaveza, ki nam je na novega leta dan dejal, da je: »mir sestevek vseh blagoslovov«. Mir je vrhunska zelja, ki si jo smemo zazeleti sebi ali drugim. Judje so se pozdravljali z besedo Shalom – Mir. Tudi moje voscilo, zelja tebi, dragi brat, draga sestra –naj bo Mir s teboj!

Po vseh ognjemetih, petardah, glasnih zabavah je nastopil cas tisine. Drugo misel mi je dal v glodanje nas hisni kaplan: »velika trpljenja in velika veselja ne sprozajo hrupa, temvec zorijo v tisini«. Kakor zori zito, kakor zori vino ali nenazadnje kakor zori tudi clovek. Prav zmoznost ostajati sam s seboj, sam z Gospodom nas zori. O tem ponavadi ne porocajo z mastnim tiskom ali v iztocnicah TV dnevnikov. To kar je vredno se dogaja v tisini, v skritosti, umaknjenosti. V zivljenjepisu sv. Katarine Sienske, ki je zavetnica moje bodoce inspektorije berem, da si je ze kot deklica izbrala posebno askezo tisine. V tram – tramu vsakdanjika, obilice besed in hrupa se je zavestno odlocila ohranjati tisino in spregovoriti le takrat, ko je bilo to nujno potrebno. Ob tem se je izognila odvecnemu »blebetanju«, se ognila opravljanju ali celo obtozevanju in se hkrati urila v vrhunskem dialogu z Gospodom in seveda tudi z bliznjimi. Naj bo to moja druga zelja za novo leto meni, tebi dragi brat, draga sestra dobra mera vsakodnevne tisine, ki ti pomaga zoreti na tvojih stevilnih poljih.

Svoboda, foto: MAK
 
In se tretja beseda. Po miru in tisini pride veselje. Se vedno v meni odzvanjajo angelove besede pastirjem na betlehemski poljani: »oznanjam vam veliko veselje, ki bo za ves svet«. Veselje se nedvomno rodi, ko je nase srce v miru in izkuseno v ustvarjalni tisini. Veselje je DNK vsakega kristjana. Papez Francisek pravi, da je zalosten kristjan velika zalost in prav ima. »EVANGELJSKO VESELJE napolnjuje srce in celotno življenje ljudi, ki se srečajo s Kristusom; ljudi, ki pustijo, da jih Kristus odreši greha, žalosti, notranje praznine, osamljenosti. Z Jezusom Kristusom se vedno rojeva in oživlja veselje« (EV 1). Naj bo to novo leto resnicno tudi veselo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar