nedelja, 10. maj 2015

Tiste, ki imajo obraz Boga

Tokratna nedelja je prav posebna, edinstvena, enkratna na leto. Nedelja posvečena mamam. Ženam, ki imajo obraz Boga. Obraz Njega, ki sprejema in daje življenje, ga hrani, neguje, spremlja ter dovoli da to življenje odraste ter postane samostojno in se po zgledu, ki ga je prejel od mame tudi samo daruje naprej.


V Braziliji se vedno močno ločijo dan, ki je posvečen mamam in dan, ko praznujejo očetje. Očetom posvečujejo dan sredi avgusta. Se je pa država odločila za novo strategijo in uvedla teden družine, ker želi dati posebno mesto tej celici druzbe, tradicija pa je še živa in se Dan družine še ni tako udomačil.


Tako smo imeli tudi v nasem Zavodu včeraj lepo praznovanje. Dopoldan  sveto mašo, potem pa skupni zajtrk in za vse mame pripravljeno plesno delavnico. Brez plesa tukaj pač ne gre. In to jih je zelo razveselilo. V šopek smo torej zavili molitev, Don Boskov družinski duh, veselje in Marijino spremstvo, ko smo ob koncu vsako izročile v varstvo Mariji Pomočnici. Naj cvetejo naše mame in naj skrbno negujejo to kar Jim je zaupano v varstvo, dar življenja.


Tudi moji dragi mamici vse lepo za praznik. Maj je zame mesec, ki ga preživim v zahvali in premisljevanju ob treh velikih ženskih likih mojega življenja: ob Devici Mariji, ob naši redovni ustanoviteljici Mariji Dominiki Mazzarelo in ob moji mami Mileni.


Mami, hvala.


Mama hvala


Mama hvala za tvojo maternico, 
veliko gnezdo ljubezni, 
ki me je varovalo in rodilo v meni življenje.

Mama, hvala za včeraj, 

za neprespane noči,
za prelite solze in vsakodnevne bitke, 
za odločne korake, za neutrudno ljubezen.

Mama, hvala za danes. 

Za tvojo ljubezen, 
ki me vedno ogreje, 
tudi v najbolj sivih in mrzlih urah.

Hvala za tvoje edinstvene dlani,
ki olajšajo mojo bolečino,
hvala za tvoj najbolj nežen nasmeh,
ki me pomiri v najtežjih trenutkih.

Hvala za tvoj globok pogled,
ki me vedno ponese pred Boga;
hvala za tvojo prijateljsko navzočnost,
ki me podpira in mi da verjeti v ljubezen.

Hvala za tvoj objem, 

ki sprejme vse moje bitje.
Hvala še enkrat za tvoje srce,

ki sprejema za vse življenje. 

Mama včeraj, mama jutri, mama vedno!

Mama, v kateri je malo Device Marije in veliko Boga.


Marija Pomocnica.





Ni komentarjev:

Objavite komentar