nedelja, 11. maj 2014

Obljubim ti veselje



Na zacetku romanja v svetisce Divino Amore.

Bilo je nekaj pred tretjo jutranjo uro, na levem pobocju so se svetlikale luci javne razsvetljave, takoj sem prepoznala obris Grottaferrate, njen vrh je okrasen s stevilnimi antenami. Polluna je dodala se poseben odsev, svecke, ki smo jih imeli v roki pa so pocasi ugasale, le redkim je po treh urah hoje uspelo ohraniti plamen. Tako sem se prepustila svetlobi narave, glasovom crickov in nepoznanih ptic, izza ograje so blejali mladi jagenjcki, za hip se mi je zdelo, kakor, da slisim otroski jok. Pomesana med mnozico romarjev; mladina, studentje, profesorji, mnoge redovnice, duhovniki, se skof nam je pridruzil. Ganil me je mozak z berglami pa nekdo na vozicku, celo dva klosarja sta se nasla. Skratka cudovita podoba Matere Cerkve, tega skrivnostnega Jezusovega telesa. Vsak je sel k Njej s posebnim namenom. K Njej, ki je mama, tolaznica, ki je polna milosti in ki jo v svetiscu kamor smo to noc romali castijo pod imenom Madonna del Divino Amore.

Slikano okno v kapeli duhovnega centra Santa Severa, foto:MAK.

Ko smo nizali jagode roznega venca sem imela gotovost, da Ona roma z nami, z menoj in pozna moje potrebe in zahvale, hkrati pa da jaz romam z Njo po postajah Njenega zivljenja. In bile sva eno, brez besed, v tisini. Ovita v milost sem premisljevala o tvoji milosti Marija, ko ti je angel sporocil, da si bila izbrana. Pozdravljena Ti, polna milosti. Graciozna, sarmantna, privlacna, vesela! Angel ti je obljubil polnost veselja ob tvojem poslanstvu Odresenikove Matere. Polna Boga in polna veselja, tistega v izobiju. Ko gledam tvoje narocje, v katerem pestujes dete se mi ta podoba zlije s podobo Dobrega pastirja, ki na ramah nosi jagnje. Opazujem slicne poteze neznosti, dobrote in varnosti. Molim na danasnji svetovni dan molitve za duhovne poklice za vse zene in moze, ki nas je Gospod, kakor Marijo izbral. Da bi bili ljudje veselja, privlacnosti, simpaticnosti in predvsem polni Boga. Molim, da bi posvecene zene bile rodovitne in imele v narocju vedno prostor za vse brate in sestre. Molim, da bi posveceni mozje bili trdni v veri in bi se na njihovih ramah vedno odpocili, se posebaj tisti, ki so dolgo casa bili iskani in koncno najdeni.

Kapela sester HMP v Guaratinguetà, foto: Monaliza


Ni komentarjev:

Objavite komentar