torek, 1. oktober 2013

“Naj me nic ne loci od Tvoje ljubezni, zdaj in vekomaj. Amen”.

V dneh med 19. in 27. septembrom smo se odpravile v Mornese. V dezelo sonca in vetra, kjer se rosa imenuje znoj, kjer je tisina mocnejsa od groma in tudi vijolice vidijo cudeze. Saj poznate to pesem? Dejala sem si, grem, kakor bi sla prvic, zelim, da mi Mati spregovori cisto na novo. Imeti otrosko srce, ki se cudi, veseli, zahvaljuje in je preprosto, to je bila vstopna tocka, ob zavedanju, da so nekatere sosestre v teh svetih krajih res prvic, je v meni se povecalo razloge za hvaleznost preteklih izkusenj.

Mornese je bil za nas dom, tu smo odkrivale in poglabljale kaj pomeni biti misijonarka hcerka Marije Pomocnice, v pismih Marije Dominike smo odkrivale njeno misijonsko srce, prebirale zglede misijonark, predvsem pa okusale preprostost kraja, simbolov in poslusale kaj Gospod govori po vsem tem obilju. Odkrila sem Marijo Dominiko v novi luci, svetniki govorijo tako, kakor Beseda, ki je vedno nova in sveza. Marija Dominika sveta, ker je bila tako cloveska, zemeljska. Giuseppini Paccoto, ob odhodu cez Atlantik stisne v pest dva preprosta kamencka, naj jo vedno spominjata nanjo.

In potem je sledila Nizza, pogled skozi tretje okno – okno pastoralne gorecnosti. Od tu je Mati zrla Gospoda v deklicah. Nikoli ne pozabi, da so zate mladi prostor, kjer najdes Gospoda, mi je dejala. Bodi kot Marija, ki se sprehaja po hisi, naj bo tvoja hisa vedno pripravljena, da jo sprejme. V Nizzi so se vedno v prenavljanju hise in odkrile so na dvoriscu tudi vodnjak, kjer je Mati hodila prat perilo. Na pokopaliscu smo se poklonile veliki dusi, nasi Materi Marinelli Castagno.

Vrhunec pa je sledil v don Boskovih krajih. Najprej Colle, kjer smo se udelezili tradicionalnega veselega srecanja ali Harambeè 2013. To je dogodek, ki vsako leto poveze vse skupine mladih znotraj SMG-ja, ki so doziveli misijonsko prostovoljsko izkusnjo. Ni bilo tezko, takoj sem se pocutila domace in v mislih imela vse nase slovenske mlade. Srecali smo se tudi z novimi misijonarji SDB, med njimi je tudi nas salezijanec Tone in si med seboj podelili nase zgodbe misijonske poklicanosti. Vecer je zakljucila nasa Mati Yvonne z mocnimi besedami, da je nas odhod v misijone za vedno in da se kriz sprejme dokoncno, sele potem lahko dozivimo tudi slavo Vstalega Gospoda, ki zre na nas v tem cudovitem svetiscu na Colle.

Nedelja, 29. september 2013 je dan, ko smo prejele misijonski kriz. Dopoldanska predstavitev v teatru v Valdoccu nam je postregla z besedami vrhovnega predstojnika don Pasquala Chaveza. Nizal je besede papeza Franciska, zglede misijonarjev in se ob koncu osredotocil na tri priporocila 144. misijonski odpravi SDB in 124. misijonski odpravi HMP. Imejte veliko domacnost z bozjo besedo, preko katere z Bozjim pogledom zrite na svet in presojajte realnost, ki je okoli vas. Imejte veliko ljubezen do evharistije, ker po njej vas Bog ljubi ter dopolnjujte kar manjka njegovemu  nacrtu odresenja in nenazadnje bodite velikodusni v sluzenju najbolj ubogim.

Sledila je sveta masa v baziliki Marije Pomocnice. Ob pesmi “Chi ci separera dal tuo amore - Kdo nas bo locil od tvoje ljubezni” mi je Mati ponudila v poljub kriz in mi ga izrocila. Don Pasqual mi je rekel: “Metka, Dio ti benedica”. Odgovorila sem: “Ora e sempre”. Nastala je preprosta molitev: “Naj me nic ne loci od Tvoje ljubezni, zdaj in vekomaj. Amen”. Marijina neznost se je vidno izkazala po navzocnosti s. Damjane in preko nje vseh vas sester. Iz njenih rok sem sprejela cudovit rozni vencek, tudi mladi ste bili mocno navzoci, kot simbol sem sprejela zapestnico iz Sticne. Kratko, vendar intenzivno je bilo druzenje s sobrati salezijanci;  Janezom Potocnikom, Gregom Valicem, Antonom Grmom, Lojzetom Dobravcem ter bogoslovcema Matildom in Mitjem.

Gospod pa posilja vsak dan v misijone. Dopoldan v kuhinjo, popoldan v instrukcije italijanskega jezika, prihodnji teden se zacenja akademsko leto na Urbaniani in pastoralno delo v jezuitskem centru “Padre Arrupe” z migranti. Naj mene in vse vas, nikoli nic ne loci od njegove ljubezni, zdaj in vekomaj. Amen.

Posnetek sv. mase - 60. min predaja kriza.

Nihce nima vecje ljubezni, kakor je ta, da dá zivljenje za svoje prijatelje.
Ob Rovernu smo obesile "perilo".


S s. Anno Mario, misijonarko na Salomonovih otokih.

Novi misijonarji HMP in SDB.

Pred Don Boskom, po podelitvi misijonskega kriza.

Ni komentarjev:

Objavite komentar